CUM CUMPAR

Ivory va raspunde la intrebari frecvente in sectiunea “cum cumpar”, oferindu-va detalii referitoare la produse si informatii pentru comanda.

Produsele comercializate sunt originale?

Da!
Ivory este reprezentant oficial al brandurilor comercializate. (Click aici pentru detalii despre fiecare designer in parte)
Puteti verifica autenticitatea produselor chiar la producator, indicand tara si numele magazinului/numele societatii comerciale.

Cum cumpar produsul dorit?

1. Din magazinul Ivory din Bucuresti-Lascar Catargiu nr. 3, sector 1 (rond Piata Romana). Plata se poate face cash sau cu cardul.

2. Prin curier (comanda se face pe mail ([email protected]) sau la telefon  (+4 0755 743 002), stabilind inaintea livrarii cu consilierele noastre culoarea si marimea corespunzatoare, taxele de transport fiind suportate de catre client, cu firma de curierat Cargus sau Fan Curier). Plata se poate face ramburs sau prin transfer bancar (inaintea livrarii produsului).

Produsele disponibile in magazin se afla in sectiunea “Produse in stoc” din meniul principal.

Cum comand un produs care nu este disponibil in magazin?

Se poate aduce pe comanda din Franta, Istanbul sau SUA, orice model al brandurilor pe care Ivory le reprezinta in Romania, in limita stocului disponibil si in limita timpului pana la eveniment.
Pentru a lansa o comanda, se percepe un avans de 50% (cash/card/transfer bancar), iar diferenta se achita la livrare (cash/card-in magazin, ramburs-prin curier, transfer bancar-inaintea ridicarii produsului din magazin sau inaintea livrarii prin curier).
Pentru lansarea unei comenzi, se semneaza fisa de comanda.
Pentru comenzile care se livreaza prin curier, taxele de transport sunt suportate de catre client, cu firma de curierat Cargus sau Fan Curier.
Termen de livrare: 10 zile (daca produsul se afla pe stoc in Franta sau Istanbul) sau 15 zile (daca produsul se afla pe stoc in SUA). Daca produsele nu se afla pe stoc la designeri, se pot comanda, timpul de executie fiind diferit, in functie de liniile de productie.

Cum aleg marimea corespunzatoare?

Pentru rochii, va rugam sa va luati dimensiunile fixe bust-talie-sold, conform imaginii de mai jos! Ulterior, echipa Ivory va va indica marimea corespunzatoare, in functie de fiecare brand in parte. (click aici pentru tabelele de masuratori)

size

Pentru sandale sau pantofi, va rugam sa ne indicati marimea dvs europeana. (click aici pentru tabelele de masuratori)

Preturile produselor includ toate taxele?

Da!
Preturile produselor includ toate taxele (transport curierat international (DHL, Fedex, TNT, UPS), taxa vamala, TVA) aferente importului intracomunitar din Europa sau extracomunitar din Instanbul sau Statele Unite ale Americii.

De ce este uneori o diferenta la pretul unui produs, intre Ivory si alt comerciant din SUA?

Deoarece preturile oferite de Ivory includ toate taxele (transport curierat international (DHL, Fedex, TNT, UPS), taxa vamala, TVA) aferente importului intracomunitar din Europa sau extracomunitar din Instanbul sau Statele Unite ale Americii.
Conform Autoritatii Nationale a Vamilor Romania, orice produs importat din afara UE care depaseste 50 euro, este supus la plata TVA 19% si plata taxelor vamale 10-20%, in functie de tipul produsului.

Se poate returna un produs cumparat din magazin? 

Nu se ofera serviciu expres de returnare. Produsele cumparate din magazin pot fi evaluate direct de catre client.

Se poate returna un produs trimis prin curier? 

DA! Orice produs (ce se afla pe stoc in Romania) trimis prin curier, se poate returna, insa cel tarziu in ziua urmatoare primirii coletului, trimitand pe adresa de e-mail numarul de AWB. Taxele de transport sunt suportate de catre client. Returnarea banilor se face in termen de maxim 7 zile, in contul bancar indicat de catre client.

Se poate returna un produs adus pe comanda expresa? 

NU! Rochiile, posetele si bijuterille aduse pe comanda expresa din Franta, Istanbul sau SUA, nu se returneaza. Se poate refuza comanda daca aceasta nu corespunde specificatiilor: alt cod/alta culoare/alta marime decat cele din fisa de comanda, termen de livrare depasit sau defecte de fabricatie.

Orice neregula va fi sesizata in magazin la ridicarea comenzii sau valida cu un e-mail de instiintare ([email protected]) in cel mult 24h de la primirea comenzii, in cazul livrarii prin curier.

Exceptie face incaltamintea, aceasta putand fi returnata.

Cum pot folosi un VOUCHER ? 

Voucherele pot fi folosite doar pentru rochiile disponibile in magazin si nu se cumuleaza cu alte reduceri deja aplicate!

Date cont pentru transfer bancar:

SC IDM ACTIV SRL
SEDIU: STR OLTETULUI NR. 7, BUZAU
CUI : RO18046175
REG. COM.: J10/1159/2005
CONT: RO28BRDE100SV31918801000 (BRD Bank)
CONT: RO33BTRLRONCRT0249265201 (Transilvania Bank)
CONT: RO56BACX0000004558049000 (Unicredit Bank)

Ivory…most wanted dresses!