María Leániz, organizator personal: „Comanda acasă conduce dorința de a fi cea mai bună versiune a ta și lucrurile bune pot veni de acolo”

La practic toți oamenii Ne afectăm negativ tulburarea SUA Și mulți rămân paralizați înaintea lui. Vă puteți convinge că nu știți cum să comandați sau nu aveți timp să o dedicați casei. Unii dedică un weekend întreg la comandă și apoi, puțin câte puțin, revin la tulburarea inițială. Pentru a ieși din acest quagmire, nimic asemănător cu sfatul unui profesionist recunoscut al ordinului.

„Cred cu tărie că, atunci când detectăm că ceva nu funcționează în viața noastră sau în casa noastră în termeni de ordine, primul lucru pe care trebuie să îl facem Nu trebuie să acționeze impulsiv, ci să se oprească „, María Leániz explică, organizator profesionist al corpului.

„Nu este vorba doar de organizare, ci de transformarea spațiului și a mentalității tale”

Lipsa de ordine nu este o problemă lipsită de importanță. De fapt, reflectarea asupra deficienței de organizație ar trebui să vă conducă să luați în considerare probleme transcendentale, cum ar fi „Care sunt prioritățile și valorile mele?” „Ce aspecte ale mediului meu mă generează?”, „Ce trebuie să eliberez sau să mă transform pentru a mă simți mai bine?” Spune Leániz.

Din acel exercițiu de conștientizare, Totul începe să curgă mai natural. Apoi, ordinea încetează să mai fie o obligație sau o sarcină în așteptare și devine un instrument pentru a ne alinia spațiul cu viața noastră. Dimpotrivă, ne limităm să comandăm puțin atunci când tulburarea ne copleșește și prioritățile noastre nu se schimbă, tulburarea se va întoarce.

Prin urmare, María Leániz concluzionează că „Schimbarea aspectului este primul pas pentru a construi un mediu care ne ține cu adevărat și ne inspiră”. De fapt, „adevărata ordine merge mult mai departe: este un instrument puternic de transformare personală”.

Organizați -vă din conștiință

„Când ne organizăm din conștiință, nu numai că ștergem spații fizice, de asemenea Ne eliberăm de sarcini emoționale, Luăm decizii mai clar și ne conectăm cu ceea ce contează cu adevărat. Ordinea conștientă are puterea de a ne transforma casa într -un adăpost care are grijă de noi și ne reprezintă, iar mintea noastră într -un spațiu mai senin și mai concentrat. –

María Leániz oferă trei sfaturi profesionale:

  1. Înainte de a comanda, întrebați -vă de ce vreau să o fac? Uită -te dincolo de obiectivul imediat, definește -ți scopul: Căutați mai mult calm, claritate, funcționalitate, frumusețe, ușurați -vă spațiile? Acest lucru va marca următorii pași și va face ca procesul să aibă sens și să fie ușor de susținut în timp.
  2. Scapă de ceea ce nu se mai potrivește cu persoana care ești astăzi. De multe ori păstrăm obiecte prin inerție sau loialitate față de o etapă trecută. Verificați cu dragoste și sinceritate dacă obiectele dvs. însoțesc momentul dvs. actual sau dacă vă ancorează. Sunt convins că trăiești mai bine cu mai puțin. Dar atașamentele ne leagă și ne obligă să ne încărcăm cu un exces de obiecte materiale care ne epuizează: lucruri care trebuie curățate, comandă, reparare, clasificări sau căutăm constant. A elibera este, în profunzime, un mod de a lumina viața.
  3. Creați rutine de comandă care se conectează cu voi înșivă.Nu toată lumea este egală sau avem aceeași nevoie de comandă. Și nu ar trebui să ne uităm niciodată unul la altul în oglinda altuia. Pentru că fiecare are un trecut, o educație, o personalitate, unele resurse și un stil de viață, printre alte aspecte diferențiale. În ordine de ordine, Nu este vorba de a fi perfect, ci constant . Un obișnuit zilnic mic, cum ar fi curățarea unei suprafețe înainte de a dormi sau a ne gândi la fiecare lucru nou care intră acasă pentru a ști dacă o vom folosi cu adevărat și care va fi locul său, poate avea un impact pe termen lung. Schimbați -vă mentalitatea spre ordine: Nu mai vedea -o ca pe o obligație greasau o sarcină nesfârșită, și începe să o vadă ca o sursă de echilibru interior calm și personal .

„Nu este tulburare, ci acumularea deciziilor amânate”

Trebuie să o recunoaștem. Tulburarea este întotdeauna rezultatul amânării. O lăsăm pentru mâine, există întotdeauna ceva mai important de făcut, dar nu este. După cum s -a explicat, Leániz, „tulburarea nu apare peste noapte. De obicei este rezultatul Multe mici decizii pe care nu le luăm: Ce să facem cu acel obiect pe care nu îl mai folosim, unde să păstrăm acel cadou care nu ne convinge, dacă aruncăm acele lucrări sau le lăsăm „doar în caz”.

„Când amână, ceea ce evităm în afară, cântărește și în interior. Pe de altă parte, Fiecare obiect în locul său Reprezintă o decizie luată și care, în sine, este eliberatoare ”, adaugă el.

Gândește -te înainte de a pune altceva în casa ta

Fiecare obiect care intră în casă merită un mic moment de conștiință. Dacă nu o facem, devine o decizie amânată … și această amânare este tocmai ceea ce generează tulburarea. Cheia este să vă opriți câteva secunde, să observați și să acționați. Nu este o curățare excelentă, ci de microdecții zilnice care, adăugate, fac diferența.

Din nou, María Leániz are 3 sfaturi esențiale pentru a evita amânarea:

  1. Stop: Nu -l lăsa mai târziu. În momentul în care ceva intră sau reapare în mâinile tale, fă o pauză conștientă: observă -l, atinge -l, întreabă -te ce loc are în viața ta.
  2. Decide: Întrebați -vă: am nevoie de el? Îmi place? O voi folosi? Se potrivește stilului meu de viață actual? Dacă răspunsul este nu, luați în considerare donarea acestuia, reciclarea acestuia sau nu o acceptați de la început.
  3. Ubica: Dacă decideți să rămâneți, dați -i un loc clar și logic. Tot ceea ce rămâne, are nevoie de „casa ta”. Abia atunci împiedicăm că utilitatea să devină zgomot vizual sau emoțional.

Creați sisteme pentru a -l purta mai ușor

De multe ori tulburarea nu se datorează faptului că avem prea multe lucruri sau să fim dezorganizați, ci să Nu am creat sisteme clareEle ne ajută să menținem ordinea fără efort constant. Un sistem este o soluție practică, repetabilă și adaptată stilului tău de viață.

De exemplu, uitați -vă la ceea ce vă irită zilnic. „Dacă de fiecare dată când schimbați gunoiul, trebuie să mergeți în camera fierului pentru pungi, iar asta vă oferă lene, este foarte probabil să ajungeți să folosiți orice geantă. Soluția? Creați un sistem:Salvați pungile de rezervă în bucătărie, lângă cub, într -o cutie etichetată pentru fiecare tip de reciclare ”, ne spune Leániz.

„Ordinea este începutul unui spațiu plin de posibilități”

„Comanda este întotdeauna O oportunitate de schimbare.O văd zilnic cu clienții și clienții mei. Când părăsesc o casă din care am scurs ceea ce a rămas, am redistribuit spațiile, am atribuit un loc tuturor, ordonat, pliat, atârnat și etichetat, persoana simte o clipă în pace cu el însuși, mai sigură ca niciodată, cu sentimentul de a avea control și motivat să continue îmbunătățirea lucrurilor în viața sa. El este real și îl văd zilnic „, spune el.

Potrivit organizatorului personal, „Comanda determină dorința de a fi cea mai bună versiune a ta. Și de acolo pot veni doar lucruri bune.”Comanda biroului și eliminarea documentelor inutile vă poate crește productivitatea și vă poate oferi claritate pentru a lua decizii importante în cariera dvs. Când vă organizați dulapul și scăpați de haine pe care nu le mai purtați, Creați spațiu pentru noi posibilități și îmbunătățiri încrederea dvs. personală. Punerea comenzii în mediul dvs. vă poate ajuta să reduceți anxietatea și să vă organizați gândurile, ceea ce face mai ușor să luați decizii și să vă îmbunătățiți starea emoțională.

Dacă acest articol ar fi fost interesat și doriți să primiți mai multe despre stilul de viață sănătos, alăturați -vă canalului Body WhatsApp.